Szanowni Mieszkańcy!
27.06.201309:09
Od 1 lipca 2013 r. za odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych odpowiada Gmina.
Świadczenie ww. usług odbywać się będzie w zamian za opłatę, której wysokość właściciele nieruchomości zamieszkałych wyliczyli sami – wypełniając deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.W deklaracji decydowaliście Państwo o sposobie, w jaki zamierzacie od 1 lipca 2013 roku prowadzić gospodarkę odpadami na terenie waszych nieruchomości, w szczególności dokonywaliście wyboru czy będziecie odpady segregować czy może gromadzić wszystkie w jednym pojemniku i oddawać, jako zmieszane.Powyższe miało bezpośredni wpływ na wysokość opłaty jaką wyliczył właściciel nieruchomości (składający deklarację) i którą będzie zobowiązany wnosić na konto tut. nr 25 8781 0006 0050 0005 2000 0230 lub kasie Urzędu Gminy w terminie do 10 dnia każdego miesiąca poczynając od 10 sierpnia 2013 roku. Od 1 lipca 2013 roku do 31 grudnia 2014 roku wywozem odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie naszej Gminy zajmie się wyłoniona w drodze przetargu Remondis sp. z o.o. z siedzibą 02-981 Warszawa, ul. Zawodzie 16 Oddział Łódź, 91-342 Łódź ul. Zbąszyńska 6,
W terminie do 30 czerwca 2013 roku otrzymacie bezpłatnie:
- harmonogramy wywozu odpadów,
- ulotkę informacyjną dot. zasad prowadzenia segregacji,
- pojemniki do segregacji odpadów, które będą oznaczone napisami:
- zmieszane - przeznaczony na odpady zmieszane (biodegradowalne)
- suche - przeznaczony na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe metale, papier i tekturę.
-szkło - przeznaczony na szkło.
W przypadku wątpliwości odpowiedzi będą się starali Państwu udzielić pracownicy Urzędu Gminy w Rogowie pod nr tel. 46 874-80-12 wew. 31 lub 20.
Wójt Gminy Rogów
Daniel Kołada
Copyright © 2011 rogow.eu Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i realizacja Maxus Net Communiacations